Recenzie: Primal Scream, Cujo a Funki Porcini.

PRIMAL SCREAM – Evil Heat
Columbia, 5.8.2002

Nový album Primal Scream znie presne tak ostro ako prvý singel Miss Lucifer a to nielen vĎaka tomu, že si Primal Scream album sami produkovali, ale tiež preto, že po prvýkrát od prielomového albumu Screamadelica z roku 1991 opä spolupracovali s Andym Wetherallom. Album mimo iné obsahuje jedinečný duet Bobbyho so supermodelkou Kate Moss a exkluzívnych hosov. Za všetkých menujme Kevina Shieldsa (My Bloody Valentine), Jima Reida (The Jesus & Mary Chain) a Roberta Planta (Led Zeppelin).

Skladby:
Deep Hit Of Morning Sun *Miss Lucifer *Autobahn 66 *Detroit *Rise *The Lord Is My Shotgun *Skull X *City *A Scanner Darkly *Space Blues No. 2 *And Finally *Some Velvet Morning

CUJO – ADVENTURES IN FOAM
Ninja Tune, júl 2002

Amon Tobin učinil od roku 1996 pozoruhodný skok v popularite. O kvalite to u neho bolo vždy, o čom vás hravo presvedčí táto reedícia jeho debutového albumu, vydaného pod jedným z jeho mnohých pseudonymov pred celými šiestimi rokmi labelom Ninebar/Shadow Records. Firma Ninja Tune, Amonov súčasný a veľmi úspešný domov, ale k pôvodnej podobe nosiča pridala ešte druhé cédečko, zhrňujúce raritné, doposiaľ nevydané tracky muža, ktorý patrí medzi najzaujímavejších aktuálnych experimentátorov s tanečným tepom.

FUNKI PORCINI • FAST ASLEEP CD/DVD
Ninja Tune, 29.7.2002

Veľmi špeciálnu sadu novej hudby a obrázkov prináša táto CD/DVD krabička. Hviezda firmy Ninja Tune, od devätnástich rokov svetobežník s pseudonymom FP, stihol pri cestách po Amerike, Austrálii až Taliansku stretnú množstvo technologicky i umelecky veľmi gramotných ľudí, ktorí mu pomohli definova jeho štýl-neštýl na hranici dance a námesačníctva (viĎ jeho albumy z rokov 1995 až 1999 typu Hed Phone Sex). K štrnástim novým skladbám tentokrát FP pridal, za pomoci priateľa Team Alcohol (Rupert Small), aj obrazovú čas s ôsmimi klipmi: šes patrí k albumu, dva sa vracajú k obdobiu Atomic Kitchen a Let’s See What Carmen Can . Skvelý posluch i pohľad!