Dnb Recenzie od Maximum Underground.

GENERATION DUB: BODY SNATCHERS/ DON´T FUCK WITH G DUB FORM12103
Formation
Generation Dub jsou posledním projektem, který se připojil k Leicesterskému expandujícímu impériu DJe SS. Naposledy se předvedli s kouskem Detonate a nyní je tu jejich hektická kombinace úderných beatú a basú pod názvem Body Snatchers s rifem, který si chtě nechtě zapamatujete. V Dont Fuck With The G Dub jde o vysamplování staré klasiky se skočnými gangsta prvky.

ARTIFICIAL INTELLIGENCE: HOOKED ON/100% V043
V RECORDINGS
Ti, kdo si oblíbili Drum&Bass Fiestu si ještě popískávají Sky High a autoři už jsou tu s další peckou. Hooked On začíná ve stylu New Yorkského piano motivu, načež se připojují rozvlněné vokály a pulsující basová linka s úchvatnými vycpávkami, dodávajícími všemu pocit rozjeté party. Oproti tomu 100% s basou a vokálem připomínajícím Matrixovu produkci se okamžitě rozjíždí ve steppy beatu.

DARK SOLDIER: THE LATIN QUARTET/ELECTRIC FALLS DREAD046
Dread Recordings
Bryan Gee propustil do světa další skladbu, kterou nejprve exlusivně zařadil na svou kompilaci. Stále ještě aktuální pocit letní pohody utvrzuje v případě Latin Quartetu smyčka salsa piana tvořící intro k famózní kanonádě Ray Keithe. Electric Falls je však blíže old schoolu s raga vokály a breaky typu bambaata.

STRIDER: TRIBALISM/BEETLE JUICE BTZ006
Beatz
Další talentovaný debutant na Beatz. Pro Stridera je jak se zdá typický velmi kladný postoj k tanečnímu parketu a vyvážené aranže.

DEEP ROOTS: FIASCO EP MSXEP25
MSX
Deep Roots jsou zpátky u Moving Shadow a hned se nechali slyšet se čtyřmi zbrusu novými tracky velmi variabilních příchutí. Například titulní skladba se odvíjí v chill outovém duchu, přičemž se záhy vynořují perkuse fázující jemnou kytarovou melodii plující napříč vřelými off beatovými basy. Hned na další straně je ovšem temně vibrující jedovka.Allergic. Atd.atd.

Text: Maximum Underground