Recenzie od Anarchy.sk.

The Prodigy – Baby´s Got A Temper
XL Rec., 1.7.2002

Ide o nový singel ohlasujúci príchod nového albumu. Liam Howlett, Keith Flint a Maxim sú nepochybne majstrami veľmi radikálnej hudby na pomedzí punku, elektroniky a hip-hopu, preto ako ich vzory sú často menovaní Sex Pistols alebo Public Enemy. Tieto inšpirácie boli ale pretavené v špeciálny štýl vlastný skupine Prodigy, napodobovaný mnohými, ale nikdy nie v takej kvalite. Nový singel naväzuje na super tvrdú tradíciu Firestarter, včítane jedinečných zvukov, samplov, basy a slov, tentoraz provokujúcich úlohou Rohypnolu. Singel sa objaví v CD edícií (titulná skladba a dubové a inštrumentálne mixy) a DVD edícií (že vraj absolútne provokatívny videoklip).

Tricky – A ruff guide to
Island UK, 27.5. 2002

&quotBest Of” bývalého speváka Massive Attack, excentrického Trickyho, ktorý výrazným spôsobom ovplyvnil britský trip hop aj hip hop, je skutočnou lahôdkou, ktorá ale rozhodne nie je určená pre slabé nátury. čerešničkou na torte je DVD, ktoré okrem videí obsahuje aj skvelý dokument natočený pre britský Channel 4 a 3 skladby živo nahrané pre MTV, avšak nikdy neodvysielané.

Skladby:
Aftermath * Poems * For Real * Black Steel * Pumpkin * Broken Homes * Wash My Soul * I Be The Prophet * Makes Me Wanna Die * Tricky Kid * Scrappy Love * Ponderosa * Christiansands * Hell Is Round The Corner * Singing The Blues * Bubbles * Overcome

Recloose – Cardiology
!K7, 20.5.2002

Tanečný projekt z Detroitu, ktorý má na svedomí Matt Chicoine za výdatnej pomoci Justina Chapmana nadchne všetkých priaznivcov tanečnej hudby. Na albumovom debute Recloose, nazvanom Cardiology, sa Ďalej podieľali napr. Rayce Biggs (Was Not Was), Colin Stetson (Tom Waits), Jerry The Cat, Carl Craig a Ďalší.