Recenzie: Anarchy

SCAN X – HOW TO MAKE THE UNPREDICTABLE
CD F Communication

Jeden z najdôležitejších kontinentálnych technomanov konečne vydáva nový album. V úlohe DJ ho poznáme aj z našich klubov, v úlohe nahrávajúceho umelca možno odkáza napr. na album Chroma. Teraz ponúka Scan X, alias Stéphane Dri, sadu dvanás trackov, zaraditeľných do priamočiareho techna, sugestívne temného, ale vítane presvieteného dance ahom. Parížan Stéphane si vie rady so svišavými začiatkami, vie vás poriadne napnú, než sa privalí rytmická búrka a zabrzdi v chvíli, kedy sa v tej jazde môžete strati – vzorným príkladom nech je singlová téma Neurotronik. A zaujímavos naviac: medzi poĎakovaniami v booklete nájdete aj to pre pardubického nadšenca Aleša Blehu.

VARIOUS – FUTURE SOUNDS OF JAZZ VOL.9
V roku 1994 zostavil zakladateľ labelu Compost Records Michael Reinboth prvý diel tejto kompilácie. Tá rok čo rok mapuje (nielen) novinky nu-jazzového sveta a predstavuje ich pod úspešnou hlavičkou dalším záujemcom. Z názvu vyplýva, že sa jedná o predstavu budúcej podoby jazzu a tá predstava sa už v ôsmich predchádzajúcich dieloch do bodky vyplnila. Opä teda prichádzajú nahrávky, ktoré slúžia nnielen na posluch, ale taktiež ku klubovému vyžitiu. CD naviac obsahuje trojrozmerné okuliare určené pre obal v tejto podobe.

VARIOUS – UNITED DJS VOL.1 MIXED BY EDDY THE
2CD Next Era

Zahraničná obdobu českej populárnej série House Party. Prvý diel tejto série vychádza ako 2 CD za cenu jedného CD. Prvé CD predstavuje sound najlepšieho houseového klubu Slovinska v podaní slovinského DJa Eddy The Fisha, ktorý mixuje kvalitnú svetovú produkciu v štýle deep house. Druhé CD predstavuje zvuk najlepšieho houseového klubu v Chorvátsku a tento set namixoval jeho rezidentný DJský team FRX & Grade, houseoví DJs, ktorí sú považovaní za špičku chorvátskej klubovej scény. V tomto prípadě ide skôr o veselšiu a spievanejšiu polohu svetovej house music. Obidva takmer 78 minútové sety prekvapia vynikajúcou a originálnou náladou.

Text: Anarchy.sk